Monday, August 3, 2009

1st August

1. 1st August hari last day Maid aku berkhidmat, so farewell party kecil2lan pada pagi tu. Dah 2 kali aku guna khidmat Maid Indonesia dan kedua2nya berkhidmat dengan cemerlang. Tiada lagi Maid ketiga lepas ni coz larangan dari kerajaan Indonesia.


2. 1st August juga ayah aku dimasukkan ke hospital Sg.Petani kerana mengalami minor stroke semasa lawatannya ke Pulau Phuket.
Dua insiden diatas nampak biasa, tapi bila kedua-dua bergabung pada hari yang sama maka berseleraklah urusan harian. Kalau sebelum ini, anak2 boleh tinggalkan kat bibik untuk diuruskan, tetapi kali ini terpaksa ajar mereka hidup berdikari.
Sekarang, masih dalam proses transformasi.

2 comments:

Ahau - Dee said...

My prayers for your dad. Kirim Salam kat dia yer. Semoga cepat sembuh.

Mazlizan bin Mohamed said...

Insyallah Zahidi,

Hang rajin melawat blog aku mcm melawat ayah aku juga la....

Mari nyayi pelan-pelan