Tuesday, June 9, 2009

Macam Kenal Jer!


Tak ramai org hebat yang aku kenal tapi yang dalam magazine tu memang kenal sangat la....dan memang hebat pon.
Sekarang ada kat Auckland, New Zealand dan buat kerja apa tah...yang aku tahu dok mengajar mat saleh kat sana. Dia ada 3 kepakaran yang menjadikan dia hebat.
Kepakaran dia nombor satu....pandai berkata2 sampai orang mendengar boleh angguk kepala dari pagi sampai petang.
Kepakaran nombor dua.....pandai cakap pastu pandai buat lah pulak, coz ada org pandai cakap tak pandai buat.Dia dua2 pon boleh.
Kepakaran nombor tiga.....Pakar tolong orang, kalau dia tolong sampai orang yang kena tolong jadi takut sebab terlalu bersungguh-sungguh.
So aku buat cover magazine dihiaskan dlm blog aku sebagai motivasi kepada yang lain untuk menjadi orang yang hebat.

5 comments:

Ahau - Dee said...

Aduh! Terharu sungguh! Malu pun ada jugak ... he he he

Anyway, terima kasih banyak-banyak. Tak tahu nak kata apa lagi.

Btw, perkataan 'hebat' tu agak keterlaluan lah ... aku biasa-biasa jer ... he he he

Thank you for being a friend ... my best friend. Susah nak cari kawan2 yang baik la ni.

Dee.

Anonymous said...

All I can say is, it takes one to know one.

Mazlizan bin Mohamed said...

Dee, apa sangat la ngan komen aku nie,hang dok cari ayaq nyok dan daun bemban dan kasi sembuh demam campak aku dulu tu lagi jauh hebat dari komen ni...thanks la,aku selalu senyum bila tengok or dengar orang kena demam campak coz aku ingat kisah hang...hehehh

Mazlizan bin Mohamed said...

Wiz, artis pujaan kami sekeluarga dengan hasil kerja kek yang halus mulus.Cuma bila pulak nak rasa kek2 tu.Dok jamu mata jer.

wiz said...

Where are you located? If I am in the neighbourhood, I will drop by and send you some cakes, no charge.

Mari nyayi pelan-pelan